Slutat!

 
Slutade nyss i skolan och sitter nu och väntar på tåget som inte går förens tjugo i. Lite jobbigt att vänta i ca 50 minuter men jaja, sånt man får ta :) Annars skulle jag bara kika in och säga hej.
 
I måndags hade jag praktik igen, super kul och red en superfin häst! Sen efter jag vart i stallet på kvällen åkte jag och sov hos min favvo<3
 
I tisdags hoppade vi i skolan, red xitau , jätte rolig häst verkligen! Det gick helt ok och jag var nöjd :) Min hoppträning vart inställd men åkte till ridhuset ändå för att trimma lite, jobbade lite bommar och något hinder i slutet på ca 1m, stjärnan var så duktig<3
 
Idag blir det stallet först, ska jogga socky ute och sen ska jag skynda hem och rå plugga sönder matteboken. blääää
 
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0