Dammig blogg? ;)

Denna vecka har vart FULL så därför har bloggen fått vila lite. Matte provet i torsdags kändes iaf bra så tror jag borde klarat det! Socky stog i torsdags så då red jag Countezz, den nya storhästen i stallet. Första gången jag red henne men det kändes riktigt bra faktiskt! Hon är lite tjaffsig i munnen men det ska nog lösa sig :) Det är de som äger stallet som äger henne, men karin tycker inte det är så super roligt att hoppa så tanken är nu medans Elin inte är hemma att jag ska åka och träna lite på henne, jätte roligt! De är även de som ägde Ari, storhästen jag red fram tills i somras då de lärde ta bort honom... 
 

fina saknade killen<3
 
Igår red jag Socky efter skolan. Han var så himla fin, bästisen! Joggade bara ut en sväng då det hinner bli hel svart innan jag tagit mig hem från skolan.. 
 
Sen på kvällen kom Gustav så kvällen spenderades i soffan med han, godis och en film, kärlek!
 
Imorse innan han åkte hem laga vi scones och sen drog jag till stallet. Mockade och gjorde klart stallet innan jag red Countezz och Socky. Båda fick ut och springa av sig lite i skogen ca 1 timme var. Coutezz red jag med mamma och hon skötte sig perfekt, haha hon är så cool att rida ut på, kollar inte på något utan bara kör på!
 
Socky red jag ut själv på och även han var hur duktig som helst! hihi Hur roligt jag än tycker det är att rida nya och andra hästar är det alltid roligast att få rida på min favvo ponny ändå <3 
 
Sen när jag kom tillbaka fodrade jag hästarna sen putsade jag grejerna jag använt innan jag åkte hem. 
Var nere och tog in hästanra och kvällsfodrade för ett tag sedan och nu ska jag städa lite i mitt rum sen krypa ner i soffan., har blivit jätte förkyld så mår inte alls bra :( Usch har jätte ont i halsen och känner mig sjuk :(
 
Bild från idag på mig och Countan!
 
Hörs sen :)
 
 

Kommentarer
Postat av: Modman

Tur att jag skötte mig perfekt! :)

2013-01-26 @ 21:45:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0