god morgon!

Ska åka till skolan nu, eller aa till tåget ;) Sen skolan!
 
Igår tömkörde jag stjärnan, han var duktig, dock var det helt mörkt så han var ganska rädd, nutten ;) Idag ska jag skynda mig hem jätte snabbt efter skolan och försöka komma ut innan det blir mörkt, behöver verkligen rida ordentligt i skogen, vilket är nästan omöjligt när man inte ens ser vart man rider, usch :(
 
Imorgon vilar Socky och jag ska fixa stallet och pussa ordentligt på honom innan skolan för efter ska jag fixa en sak(hiihihihihihih,berättar sen) och sen sova hos gustav till lördag då jag ska upp på tirk och hjälp till på deras hopptävling :) fullt upp!
 
I helgen är det ingen tävling så det är bara mys saker som ska göras, på lördag kväll blir de mys med mina mkt saknade vänner och söndan är chill,annars ska Socky ridas ordentligt och trimmas på inför nästa helgs tävling, taggad till tusen är vi!!! Ska även göra ett försök att klippa honom i helgen om delen till maskinen kommit. Har inte klippt honom en enda gång sedan jag fick honom men nu har han blivit super fluffig och nu tränar jag i ridhus lite mer än jag gjort innan då jag tränar dressyr med så då känns det taskigt att han ska behöva fluffa runt som en lufs där inne :) Det går säkert kanon då Socky är världens bästa  och kan inte tänka mig han inte skulle gilla de :)
 
min fluffiga ponny förra vintern, så obeskrivligt gullig :')

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh sötaaste i världen!! hihih jasså ska den berömda vinterpälsen åka av ;) de borde nog gå bra, men han kommer nog tycka det är lite läskigt med ljudet på maskinen! Men tuffing som han är så klarar han det:) pussa han massor från mig

2012-10-11 @ 19:35:51
Postat av: Anonym

/ PAULINE

2012-10-11 @ 19:36:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0