lååång dag!

Började dagen med att stiga upp och bege mig ut i regnet på min ädle springare!Han fick trimma lite på vägen eftersom skogs vägarna var G R Ö T. Men han gik kanon, min fina gris :)
 
Efter jag ridit honom, putsat och fixat stallet åkte jag hem och laga lunch innan jag åkte till tierp. Gustav är borta över helgen så har hant om maksime både idag och imorgon. Idag var det hoppträning för Linda, kalas kul! Det gick ganska bra med tanke på att jag aldrig hoppat henne så är jag nöjd, så gullig häst!
 
Sen efter allt var klart där åkte jag hem och käka middag innan jag gick och hälsade på mormor och morfar. Nu har jag dejtat soffan ett tag och ska strax gå och sova, ska nog ringa min man först, saknar honom lite faktiskt och känns som jag inte träffat han på hundra år, trotts jag gjorde det igår morse, töntiii ;)
 
Imorgon är det ju iaf julshow och jag och Socky är taggade till tusen!! hahha kmr dö ;) innan det ska jag iaf hinna ta ut hästarna fixa stallet samt rida Maksime, fullt upp vare ja! 
 
HHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHA DÖR, jag agnes och katten käkar bullar!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0