Dör

Igår var jag och såg sista twilight filmen, åh vill inte det ska vara över haha :( Älskar böckerna och alla filmer, heeeeeeeeeelt otroliga :')
 
Sen sov jag hos gustav där agnes och susanne hämtade mig imorsen, vi åkte till tirk för att pynta lite hinder inför julshowen nästa söndag, jag och agnes är ett lag i maskeradhoppningen, snacka taggad!!!!
 
Kom och kolla klockan tre alla mina läsare, kmr bli grymt!
 
Nu har jag nyss käkat lunch och ska trampa ner till hjärtat mitt. Ikväll efter jag tagit in hästarna blir de nog film mys me mannen och imorgon ska stallet fixas, ponnyyyn ridas och ja lära plugga med, hårt liv, elller inteee ;)
 
min favorit på heeeeela jorden, helt obeskrivligt <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0