Bästa!

Socky var sååååååå duktig , min fina kille!<3 han hoppade hela banan felfritt och jätte fint, hehe de gick ganska snabbt eftersom han var minst sagt taggad men han hoppade så väl och fint ändå, hjärtat<3

Jag och Agnes vann även första pris för bästa utklädnad, hur kul som helst :D

Haha jag fick även rida med i barnens kadrilj för när jag var uppe och jogga av socky på ute banan trilla en tjej av så fick rida hennes ponny från ridskolan med i den då, haha kunde varken vägarna eller något med de gick ju kalas ändå ;)

Nu på kvällen var vi och hämta hö innan jag tog in socky , han fick back on track lindade ben och massa pussar!

Här är en bild på mig och socky från idag , Pauline skickade den, hahaha tur vi är snygga! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0