tusse..

Socky drog ju ett rejält race i hagen i lördags och drog av sig 2 skor, efter det har han inte kännts helt 100 och idag ringde mamma mig och sa att han varit halt i hagen så hon hade varit upp och flyttat honom till en mindre hage och givit honom hö och så..

Hoppas verkligen att det inte är något allvarligt men som tur är kommer vår veterinär på fredag för att vaccinera hästarna så då skulle han kolla på honom men han misstänkte när mamma pratade med honom att det var en hovböld.. :( Men inte säkert då han inte sett honom men bara det inte är något allvarligt!

 Blir ju tyvätt tvungen att stryka mig från helgen och ev nästa helg men de är skit samma bara pluttisen blir bra!

Så idag ska jag ta hant om min lilla sjukling bara, borsta pussa och mysa så han inte blir ledsen. Eller aa mamma sa att han sett jätte glad ut när han fick byta hage och fick mer mat, nog bara jag som är det..;)


finaste hjärtat


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0