God jul!

God jul på er alla fina bloggläsare!! <3
 
 
Jag spenderade morgonen och förmiddagen i stallet hos världens finaste ponny, sååååå mysigt! Fixa stallet, matade ponnyn med massa godis och skrittade en sävng barbacka, han var så duktig :) 
 
Sen åkte jag hem och duschade innan min fina favvo kom förbi , fick värkdens gulligaste halsband av han, go hjärtat! <3 Fick även godis och presentkort :) Sen övningskörde ja till tierp innan jag gick till mormor och morfar och kolla kalle, myyyys :) Åh fick massa fina saker jag önskat mig ikväll, såååå glad :') 
 
Nu ska jag julmysa lite till sen krypa ner i min säng. 
 
Vi hörs imorgon finaste ni, då blir det ev lite bilder på mina julklappar och uppdatering, puss go natt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0