Årets sista hoppträning!

Just vart på årets sista hoppträning, vart som enligt tradition barbacka träning, tjoho ;) Började med en övning som innehöll bommar och hoppning på volt samt lite tempoväxlingar, sen hoppade vi en 5,5a med ett räcke 5 galoppsprång efter, 120cm lyckades jag och min superstar kravla oss över haha, kaos ;) Han var så duktig , min fina <3
 
Nu resten av denna vecka ska socky bara få promenera och vila och sen nästa tisdag ska jag börja rida ordetnligt igen, han har gått så hårt nu hela hösten så då får han en liten mini vila nu, skönt för bubben :) Hopptränade nutte idag i skolan med, han var mkt duktig :) Nej nu ska jag duscha och krypa ner i sängen, bara tre dagar kvar i skolan , KÄMPA!
 
Söten <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0