kan.inte.rida

Jag har under en längre tid haft en riktig svacka i min egna ridning. Jag vet inte vad det varit men efter jag köpt Socky har jag liksom tappat min ridning.

Det har kommit en motgång och då istället för att fortsätta rida på och kämpa oss ur den har jag börjat hatta runt, kanske det funkar bättre om jag rider på detta vis? Om jag rider som denna tjej kommer Socky hoppa la på noll tid! till slut litade jag varken på min ridning eller mig själv.

 När jag hade Ladden tänkte jag aldrig på vad andra tyckte eller sa, då var det liksom, men hallå, vem bryr sig om det gick skit på den här träningen, nya tag liksom! Och det är så jag vill ha det, jag vill inte sitta och tänka att fy tusan vad de måste tycka jag rider dåligt och har förstört Socky.

Jag tror jag behöver gå utanför mig själv liksom, rida med känslan och inte med hjärnan. För om jag riden en ny häst, jag aldrig sett någon rida då känner jag att jag rider som förut. Som jag borde göra.

Så nu ska jag försöka koppla bort min hjärna och bara rida på min känsla. För jag vet att jag kan, och jag ska!


Sorry I let you down all the time


Kommentarer
Postat av: Anonym

Släng bort de där tankarna du rider BÄST! <3

2012-04-15 @ 19:48:41
Postat av: Pauline

Håller med föregående talare! Du rider jätte bra och skulle aldrig kunna förstöra sockie! Sen går de upp och ner för alla, så är de ju bara... Men du är klart den bästa som jag har sett rida socky, och hans trivs så bra med dig på ryggen och de är huvudsaken! Glöm alla dessa tankar, är bara du som tycker/tänker så... Och vet ju själv att man lätt hackar upp och klankar ner på sig själv.... Men de ska man inte göra! Och ABSOLUT inte du !:) så släpp alla dessa tankar, för INGEN annan än du tänker så! You go girl! Bästa ägaren nånsin! Pussa ponnyn massor från mig! Kram

2012-04-15 @ 23:25:21
Postat av: Nete Arnt Pedersen

I totally agree with Pauline, I have followed your blog since you bought socky and I can assure you that you are the best rider and owner to socky, forget the thoughts and believe ind yourself, and believe in what you do is right, you are socky's owner and you know him better than everyone else,keep up the good work and give Socky a hug from me :-)

2012-04-16 @ 22:14:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0