Planering!

jag är en oerhört planerande människa även om det inte alltid märks ;) Men har man 2-3 hästar att rida om dagarna samt skola måste man!

 idag ska Socky promenras och Zoogin stå då det avmaskades igår.

 Sen ska jag plugga matte och tysak. Kul? NE!

 Imorgon vart det lite omsvängning i planen. Ari var ju inne på Ultuna idag men blir kvar till imorgon. Så dresyr träningen med Zoogin stryks för att ska åka med och hämta honom då. Men det är nog bara bra för lillen då han inte fått jobba nå mycket de senaste dagarna och då blir det lätt mycket i hjärnan ;)

 Nej nu ska jag byta om innan jag rullar vidare ner mot mina fina. <3

PUSS


this is all that i´m breathing for.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag hoppas att du pluggar extra mycket tyska! Du har ju lovat ett mvg :)

2011-10-05 @ 17:32:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0