Resultat

Igår var jag och tävlade i frösåker.
Red en lc eftersom förra tävlingen var en rent utsagt katastrof ;) Men det gick bra!!!! 

Han var jätte pigg och fin när jag red fram och sen på framhoppningen så drog han mot hindrena och var jätte pigg, haha tusse min.
Men gick in på banan och verkligen kände hur vi jobbade tillsammans. Första hindret höll jag på att åka av på för knäpp ponnyn min hoppade så sjukt galet stort!! Så nummer 2 hoppade jag med långa tyglar ;) Men sen gick resten av bana utan fler klant saker från min sida ;)

Men slutade på 0+0 fel och det räckte till en fjärde plats :D
 Känns verkligen som vi är tillbaka nu och han gjorde allt för att hoppa felfritt igår, Var inte i ett ända hinder, han är bäst!


haha det här var 2an som ni ser e min tyglar liiiiiiiite långa ;)


jätte dåliga bilder men min lära fotograf tyckte jag red alldeles för fort ;) Haha när jag kom ut hon ba, Johanna det vart inge bra bilder för du hoppade alldeles för snabbt :( Haha

Jag kanske red lite snabbt med tanke på hur mycket bättre bild det var på agnes ??... ;)


prisutdelning

så här glada vart vi :D

värlens vackraste ponny<3
älskar dig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0