RIP

Igår dog vår data. Sorgen är stor!!! Snodde mormors nu en stund,, tuuuur för miG!!

Praktiken rullar på fint! Fick dock min fot mosad 2 gånger igår, sabla djur.

 Heheh,
 idag hade Lill Zoogi dragit sönder sitt stall täcke ute i hagen samt repat upp ett stort äckligt sår på benet, nutte :(
Men tvättade det och pussa på honom så nu mår han nog bättre (: Socky vilar idag men borstade honom och så, som alltid (((:

Imorgon är det sista praktis dagen, vilket suger hårt , känner inte alls för att sluta skolan och sno Josses jobb, absolut inte!!!!!! Byt med mig snälla J!!!? 

Hihi nu ska jag sluta skriva meningslösa inlägg och gå hem och duscha. Behövligt måste ja erkänna.Puss goisar!!


passande ful bild,, Jag och min chill groda samt mormor å moorfar!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Nej du din sabla gädda, här blir det inga byten :)

2011-12-15 @ 21:33:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0