Mys dag!

Världens mys dag idag!! Börja med att åka ner till stallet ganska tidigt.

Dressyr träning stod på schemat dock vart den inställ pga att det var uselt underlag på banan.. Tråkigt, men jag och Sockis passa på att ta en ordentlig tur i skogen i dags ljuset istället! Vart ganska mycket styltor men han skötte sig bra nutten :)

 Zoogin fick stå eftersom det var så dåligt underlag, sen fixa jag klart stallet innan jag åkte hem, duschade sen åkte ja till Madde! Massa skratt och mys hos henne, som alltid!! Gullsan ((((((: 

N blir det chill resten av kvällen, hur skönt??? Hehe, imorgon tror jag hästarna ska få gå ut ordentlit igen, bäst att passa på när man antligen har lite ljus att rida i :)


bffs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0