Dött här

Hehe god morgon la blogga :)

Gårdagen spenderades i soffan, var sjuk. Hur kul? Inte så jätte.. Men idag mår ja iaf kalas igen :D Eller kanske inte kalas men nästan.

 Socky fick iaf springa lite på linan igår då jag inte orkade rida men ville ändå att han skulle få röra på sig. Haha han var helt vild! Bockade flera gånger, vilket han verkligen inte brukar, Knas ponny ;)

idag ska jag iaf pallra mig ut på en sväng i skogen :) finns inge bättre medicin än att rida en svääng. Nej nu ska jag borsta tänderna innan jag rullar ner till stallet.

Puss

(bild på grejerna jag köpte kmr inom kort!)


Kommentarer
Postat av: pauline

låter som han har kommit in i sin årliga period varje gång de är påväg att bli vår..... ;) haha gäller att hålla hårt i sadeln då! Sötpojken!!!!

2012-02-22 @ 14:14:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0