Jag dör.

Var nyss och såg breaking dawn och kan bara säga, De gjorde mig inte besviken. ÄLSKA !

 Hehe

 ponnysarna vilade idag men var där innan och fixa i stallet.

 Igår trimmades båda lite lätt på banan då det var sten hårt ute. Zoogin var lite tossig men fin i traven efter ett tag och socky slutar aldrig chocka mig om hur galet jäkla bäst han är! Han var så fin så jag red runt med ett fjantigt smile i fejset hela tiden ;) Goiis<3

imorgon ska båda få en sväng i skogen på morgonen och sen på eftermiddagen blir det stan med the sistersss.

Nu ska jag dejta kudden och drömma vackra drömmar om min goa ponny och snygga vampyrer å varulvar.


Godnatt! :)


fin ponny spanar in motståndet på tävling ((((:


Kommentarer
Postat av: Anonym

Snälla lägg upp bilder på vad du köpte i stan om du köpte nått ;) <3333

Ps BÄST blogg! ;* <33333

2011-11-20 @ 13:53:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0