Bad

Idag var jag och badade sen nu på kvällen var jag nere i stallet och borstade på min fina. Vart inget skritta då Lena undrade om jag vela rida med henne imorgon så då fick han stå ida ist :)

 På fredag ska han joggas lös görande och sen lördag åker jag till Irmeli och hoppar terräng för första gången med Socka , Spännande!! Sen lördag blir det skritta, söndag dressyr, måndag jogga, tisdag hopp träning :) Sen ska han få gå lite lugnare i veckan efter det.

Nu ska jag sova tror ja ,,, Puss god natt bästa läsare!

Linda lovade även att mejla bilder från träningen , så håll ut, snart nya bilder!


Kommentarer
Postat av: pauline

terränghoppning dör va roligt :D undra hur lillfegisen kommer reagera då! haha, jag har alltid velat prova hoppa terräng med han men tog aldrig tag i det då jag trodde han aldrig skulle våga hoppa nått, hahah men de gör han nog tuffingen <3 ser mycket fram att höra hur de gick! lycka till och pusssa han massor från mig!!

2011-07-21 @ 00:14:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0