BÄSTA

Hemma från en så sjukt bra träning, ojojojojojoj så grym min ponny e! Idag jobbade vi mest med rytm och linjer men även lite lydnad. Rulla runt på ca 1 meter idag och det kändes som 50 typ, nu börjar det hända grejer! Sjukt vad jag älskar mitt hjärta <3
 
Red även samma häst som förra veckan i skolan idag och han var lika fin och duktig idag, såå kul! Vi jobbade med sitsen och balansen och red iprincip hela passet utan stigbyglar.
 
Imorgon ska jag upp innan skolan och mocka för stannar ett tag hos gustav på vägen hem från skolan och då är de så tråk att ha mockningen kvar sen. Men när jag kommer hem ska Socky självklart skrittas ut i skogen! :)
 
Nu väntar duschen sen min saknade säng, godnatt! <3
 
the one and the only <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0