visste Du att...

*Jag verkligen hatar när det regnar och maskarna kommer upp på vägen? Får allvarligt panik när de maskar runt , så galet vidrigt!


*Socky har en liten söt fläck på magen typ bakom sadelgjorden?


*När jag var liten gick jag i kör en dag i veckan?


*Jag har tävlat i både friidrott och skidor men slutade när jag började rida fler dagar i veckan.


*Jag är besatt av att stallgången ska vara ren? Absolut det värsta jag vet när den är osopad..


*Har under min skol tid aldrig gjort ett omprov. kungen vare ja! (pepparpeppar)


*Redan första gången jag red på Socky visste jag att jag ville ha honom.

*Jag gillar inte ha vita ridbyxor för tkr jag ser jätte tjock ut i de.

*Första jag gör när jag kommer hem från skolan är sätta upp håret. Hatar ha det hängandes i ansiktet men tkr ja är ganska ful i det uppsatt så har oftast det utsläppt i skolan ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0