segt resultat

Gårdagen var inte den bästa men men. I första klassen hoppade Socky SÅ fint på framhoppningen!! Var inte i en bom och verkligen hade en perfekt bjudning på hindrena! Sen när han kom in på banan vart han jätte jätte spänd.. ;) Men det var andra tävlingen och första ute så han kan väl skylla på  det ;) Aja, fick flera fel med då fick man göra en omstart och då släppte det lite och han hoppade en jättte fin felfri runda, duktig ponny! Han är verkligen helt hemsk att sitta på när han blir spänd, för ber man han gå fram så gör han det men han går som en stel pinne då, haha man kan inte förstå känslan om man inte suttit på honom då!

 Sen mådde jag jätte dåligt hela dagen, åt ju en banan till frukost och sen kunde jag inte äta något alls mellan kasserna för mådde så illa. Men red iaf fram till andra klassen men när jag hoppade fram kände jag att det verkligen inte gick, mådde illa, huvudet snurra och hade ont i magen, så jag hoppade typ 3 språng men sen så valde vi att stryka honom, för det hade inte varit rättvist att gå in på banan och inte kunna ge honom en ärlig chans att få göra rätt eftersom jag var helt som en deg.

Men Socky hoppade fint hela dagen, bara ryttaren som föll ur. Det sög verkligen då jag var jätte tagg på lcn. :(

Men idag mår jag iaf bättre. Kan inte säga att det är 100 % men bättre iaf ;)



hehe älskar denna bild så ni får stå ut ;)


Kommentarer
Postat av: sofiagrunde

Åhhh precis sådär är min ponny också!!

Skit jobbigt, jätte fin på framhoppningen sen så när man kommer in på banan så är hon jätte spänd och ber man henne gå framåt så gör hon det men går då som en stel pinne haha :( <3

Jätte fin häst!

2012-06-05 @ 15:49:53
URL: http://sofiagrunde.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0