D.Ö.D

Herre jesus i himlen. Vi hade friidrotts tävling idag i skolan och d skulle de som var uttagna vara med. Jag var med  i stafetten samt längdhopp. Vann längdhoppet(kungeeen) med 4.15 m typ sen kom vi tvåa i stafetten. Mina kära lagkamrater var jätte duktiga! Var iaf jätte roligt att hoppa länd då jag inte gjort det på typ ett år :)

 Sen kutade vi från vega till bussen för att hinna med den som gick en timme tidigare. Nu är jag helt slut och ska laga ihop lite lunch. Åt inget i skolan då vi fick åka hem vid 12, sen blir det stallet.

 Socky ska joggas lite lagom i skogen då det är hoppträning imorgon :)


hehe mina fina hopptalanger kommer fram lite då och då.. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0