Romantisk kvälls promenad med min käraste <3

Rubriken beskriver min kväll ;) Innan maten var jag och mammi ute på en pw med Aramis, sen när josse kom hem åt vi innan vi cykla ner till stallet. Jag borstade Socky igen innan vi gick en promenad i kvälls solen, snacka mys på hög nivå!!!! Hahah medan han käka lite gräs gjorde jag midsommarkransar till oss, dockruskade han av sin innan vi hann tillbaka och åt upp blommorna på den, men han var sommar- fin en bit iaf :D Sen när vi kom tillbaka fick han massa krya på dig godis innan han fick gå in och nana, mys kväll.se :)
 
Haha så go bild, jag ba eh Socky kan vi chilla lite han ba sa du öka? haha ;)
 
Nu har jag nyss vart ute en sväng med hunden nu blir det duschen. Imorgon ska jag upp till stallet på förmiddagen och sen vid halv 2 kommer susanne och hämtar mig för ska upp och kolla lite på terräng träning hos Irmeli :)
 
Godnatt! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0