nannanananna

nu kmr dagens händelser för har inge roligare i hjärnan ;)

 Har iaf mockat 4 och en halv boxar, trimmat socky på baanan, fin var han! Red igenom LA:1 an och det kändes bra faktiskt!
vinkat av elin och noblesse som drog iväg på meting över helgen, fixat klart i stallet, putsat grejer, ridit ut på marinette samt städat mitt rum som inte blivit av de andra dagarna ;)

 Nu har jag nyss duschat och är redo för en dejt med min favvo man, john blund<3


Godnatt!
(Och mamma jag vet du läser min blogg när du är på jobbet så kan ju passa på att fråga varför du lämnade din mobil hemma, är du seniiiil?? :)


Kommentarer
Postat av: modman

Någon hade lånat den så jag hann inte leta rätt på den när Karin kom och hämtade den!

2012-06-16 @ 05:29:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0