Jag är kär i min ponny

Socky och jag var ute o skogen lite över en timme idag, det droppade om oss både efter, fy tusan vilket äckel väder ;) Jag bytte hans täcke efter innan jag tog ut honom så han inte skulle bli kall men var nere nu på kvällen och torkade honom samt bytte hans fleece täcke som han fått då han gick in mot ett lite tjockare ull täcke så han inte ska frysa samt gav honom massa hö, så det går ingen nöd på honom direkt ;) Verkligen älskar vara nere i stallet på kvällarna när det är dåligt väder, få gosa om ponnisen ordentligt och mysa.
 
Nu ska jag kolla klart på Wallander sen dejta kudden, hoppas på bättre väder imorgon!
 
haha han är såååååå söt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0