Duktig!!

Socky var kalas fin på träningen. Jätte pigg och positiv, min finaste kille! <3 Vi hoppade en bana med bla kombination, trav hoppning och lite linjer.
 
Imorgon ska han få jogga lite lugnt
 
Tisdag: trimma ute med gramanen för att få ihop honom och få honom slappna av lite
Onsdag: Dressyr träning för duktiga Uffe, längar :D
Torsdag: Skritta
Fredag: Vila
Lördag: Ut och springa i skogen utan större krav, bus dagss
Söndag: Dressyr hemma. Ska rida igenom programmen och fin slipa lite
Måndag: Skritta ut
Tisdag:Jogga lite på banan, bara försiktigt med mest lösgörande
Onsdag:Tävling, Söderhamn LB:1 LA:1!!!
 
Såhär ser Sockys dagar inför nästa tävling ut :) Jag joggar alltid honom lite försiktigt dagen innan men har denna gång valt att lägga den ridningen på banan ist för i skogen då han vart så pigg och skuttig ute(hahha han är så söt) och nu vill jag ha honom mjuk och fin på tävlingen då vi inte ska rejjsa runt på hopp banan, så därför provar vi det denna gång och ser om han blir fin:)
 
min fina
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0