Ändrade planer!

När jag kom ner och skulle ta in Adrian såg jag att han tappat en framsko.. Så efter lite trix slutade det med att jag red hoppträningen istället på Agnes underbart fina C-ponny Speedy!

Gick kanon, åh så galet mysig ponny. Precis sådan ponny jag gillar att rida. Kvick, lydig, känslig och pigg. Liten dröm ponny är han, vit liten sak som hoppar som en kanon, gått med tidigare ryttare upp till nat, MSVB så ingen tvekan om att han kan hoppa ;)

 Nej men har sån tur som fått låna ponnysar av Agnes när vi inte fått ihop det med hästarn här hemma. Tack Agniiis!!! Älskar att rida olika hästa, även fast vi alla vet vilken som är min favorit( ;)  ) Så är det så roligt och man utvecklas enormt av det, big like! 

Vi hoppade en bana med lite olika saker med, bla. stutts, galopp bommar, 5,5a sen red vi lite olika vägar på ett räcke och en oxer.


Foto: Gunnel

Visst är han söt? :D


Kommentarer
Postat av: Agnorr <3

Min fina pojke! <3 Hahhah vad har man annars kompisar till? ;) Såå sjukt kul att få se hur fin min ponny är, kan ju inte se på han själv när jag rider han <3 Säg bara till nästa gång du vill rida han så kan jag ta bus Fino :D <3

2012-06-19 @ 23:57:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0