Slut tjej

Är helt död idag, men är så fantastiskt nöjd med gårdagen! Socky var klockren hela dagen och det kunna inte varit bättre!!!
LB:1.  Red fram till första klassen och han kändes kanon, sen höll det sig helt ok in på banan, han vart lite spänd men annars kändes det bra, förutom att han snubblade på sig själv i galoppen i ena varvet så vi höll på att krascha, smart ponny , men nej jag var helk ok nöjd fram till jag såg procenten, då vart jag genast lite nöjdare, haha ;) Vi lyckades rida ihop 67.68 % vilket var det högsta vi någonsinn fått, i alla klasser! Vart så glad :D Dock var de flera jätte fina ponnys med men vi slutade 3a av två placerade! Fick även fyra 8 or i denna klass, vilket jag höll på att dö av då jag inte ridit på så höga poäng sedan jag tävlade Zoogin!
 
LA:1. Sen var det den fruktade LA debuten.. hahha. han var jätte fin på den framridningen med och väl inne på banan funkade allt!! Åh vilken känsla! Tappade lite i ryggningen och skänkelvikningarna då han vart lite lång men annars gick det så fantastiskt bra! Kändes till och med bättre denna klass, vi red ihop 62.63 % vilket var så sjukt mycket mer än jag väntat mig vi skulle få innan jag åkte. Här kom vi 3a(?) av 1 placerad, dööööööör.
 
När vi åkte dit sa jag till mamma i bilen att red jag över 55 i LB,n  och över 50 i LA,n skulle jag vara nöjd, genom att höra det kan ni ju förstå att jag var ganska glad över resultatet ;)
 
Jag är så oerhört stolt över min lilla kille, tänk att den tjocka lite pinniga ponny jag skumpade runt på för lite över 1 år sedan nu går LA dressyr på över 60 %, är detta en dröm så väck mig inte tack!
 
ALLT är möjligt, med hårt arbete och kärlek kan man lyckas med allt, vi ska visa de hjärtat, du och jag mot världen.

Kommentarer
Postat av: Eva & Pauline

Stort grattis till kanonfina poäng. Vi är såå glada o stolta över det fantastiska ekipaget. Massor av kramar till dig Socky : )

2012-07-05 @ 12:41:45
Postat av: Eva & Pauline

Det ska stå massor av kramar till DIG o Socky!!!!!

2012-07-05 @ 12:47:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0