Hemma igen!

Hemma från folkärna nu, vart där och tävlat med bästa! :) Han var SÅ fin, hoppade endast en ld då det inte kännts helt hundra senaste tävlingarna. Men Socky var jätte fin hela dagen! På framridningen gick han sååå bra, haha mamma ba, är det dressyr tävling vi är på johanna? ;) Han fortsatte glänsa på framhoppningen och även på banan. Dock gjorde jag en ryttarmiss på 3an som gav oss 4 fel men annars var vi felfria! Hade så bra känsla och flyt genom hela banan, lätt en av de bättre rundor jag ridit på Socky! Jätte roligt var det! :)
 
Nu står han i hagen och äter massa gräs och känner sig nöjd, nuttisen <3 Har gjort klart allt i stallet och så, så nu ska jag ut och sola lite sen duscha och äta mat, ska bort ikväll så mamma tar in min prins :)
 
Underbaraste ponnyn på jorden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0