Hemma och landar vid datan en snabbis!

När jag cyklade till stallet idag kraschade jag med min svarta fara.. Helt mos är jag :( Jävla is!!

Men tog mig upp och kravlade mig iaf dit ;) Elin var ute så vi fixade klart stallet innan vi bestämde oss för att det var alltför skabbigt så vi städade ur där alla borstar ligger, diskade hinkarna och fixa, tjuusiiigt! Sen är det en liten ponny box där det typ står spån och så , så vi sopade ur där och så.
Sen fodrade vi innan vi gick ut och tog in dom.

Då fick jag ut och gick med Socky och Zoogin , sen borstade jag dom innan jag tog min dumma cykel och cyklade hem igen ((:

Nu ska jag slänga mig i duschen sen blir de middag och glee!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0