Hemma och landar vid datan en snabbis!

Var galet taggad när jag åkte ner till stallet idag, men det var jätte halt så min plan krascha....:(

Men hade tänkt trimma lite på banan med 2 lite upphöjda bommar och leka lite med galoppen imellan, Red det några gånger men sen gav jag upp då socky bara vart spänd pga underlaget.

Så red ut och travade honom i låg form i skogen där det var inte alls lika dåligt. Galopperade även lite försiktigt och Socky var kanon fin!! Jobbade underbart bra i traven!! :)

 Annars mockade jag fixa i stallet, fodra och putsa grejerna.

Nu ska jag skriva en vecko planering för socky sen ska jag plugga!!

 
vart inga bilder idag då det snöa jätte mycket.. :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0