helluu

Hehe, det vart helt plötslig JÄTTE stor text på datan och jag vet inte hur man får bort det. ;) ;) Hehe..teknisk tjej vare ja. 

Träningen igår gick iaf så bra!! Trav hoppade mycket och slutade med en liten bana. Guld stjärna till fina ponny!! Jag måste verkligen jobba med mina händer.. Blir kvar i handen innan hindrena vilket leder till att jag låser honom och han inte kan hoppa igenom sig.. Men när linda gapar om att släppa tyglarna blir det bättre så bara träna på så blire fiint :)

 Skrittade även zoogin innan och han var dryyg.

Idag blir det en promenad med båda. Mys :) 

Är även hemma en timme tifigare idag då vi bowlade i skolan. Hur sköönt?? Aja nu ska jag byta om innan jag trampar ner till pluttarna (:

Puuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0