borde plugga men nej tack

Namn: Johanna kolm

Född: 1996-07-02


hur lång är du? 
 typ 164 cm

Vikt?

alltför mkt 


Hårfärg?

brunt


Ögonfärg?

gröna


skostorlek?

38-39

 

Vad har du i din väska?
hm, busstidstabell och strumpor tror jag nu..

vad använder du just nu för jacka?

en jacka?


vad använder du just nu för skor?

Converse


vad är du beroende av?

mackor tror jaa


Chips eller popcorn?

båda. bror på humöret

 

Apelsin- eller äppeljuice?

apelsin

 

Marabou eller kexchoklad?

kexo tror ja

Vad är du tacksam för idag?

Att jag har världens bäst häst!


pepsi eller coca cola?

cola!!!!!!

Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar?
typ de alla har

Godaste glassmaken:
polkagris tror ja ;)

Tror du på kärlek vid första ögonkastet?

Kanske..


Sover du tungt?

Skoja inte, oväcklig fan

 

Trivs du med ditt jobb?

Jag har inget.... :(

 

Favoritklädsel?

Förmodligen pyjamas

 

Vad skulle göra dig glad just nu?

hm att skolan vart inställd imorgon?

Vad ska du göra härnäst?
Duscha tror ja
 

Höger el vänsterhänt?

Höger


Humör just nu?

Glaad :D


Favoritaffär?

vet inte..

Sommarplaner?

får se vad sommaren har att erbjuda,((:
Hur många kuddar sover du med?

6 tror ja...


Är du kär nu?

I socky men inte annars


Vad är viktigast för dig?

Sockyn tror jag


Är du kittlig?

EXTREMT


Stjärntecken?

vattuman


Tre namn jag lyssnar till:

Johanna, gäddan och kolm


Vad längtar du mest efter just nu?

Att Nya stjärnan ska komma :D

 

Sparare eller slösare?

Har jag mycket pengar äe jag en sparare men har jag inga pengar, en slösare. Knäpp tjej jag vet

 

Favoritpizza?

Alla pizzor är favoriter i mina ögon <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0