@skolan!

Har engelska nu, alla inlämningar klara så sitter bara och väntar på att att ha betyg praaaaat.
 
Idag ska Socky promeneras men innan ska jag in och hälsa på Gustav en timme innan jag åker hem från tierp :) Socky ska få skrittas för hand idag och imorgon sen står han fredag lördag söndag sen skrittar jag honom på måndag igen , mys pys :) I helgen ska jag putsa och göra rent alla grejer ordentligt samt försöka få mamma tvätta lite täcken och sånt, blir så himla stressigt med allt sånt på vardagarna , då hinner jag bara putsa av grejerna snabbt så nu i helgen ska allt göras ordentligt och fint :) Socky ska även få en spa helg med massa borstning och mys, han har vart så duktig så det förtjänar han :')
 
hihi min älskade korv <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0