jag lever

Denna vecka har vart kaos men jag kom ut levande iaf. Tänkte dra lite snabbt bara innan jag ska ner till stallet. I torsdags började jag gymnasiet. Känns jätte jätte bra! Jätte bra klass och allt känns bara kanon, såå skönt! :)
 
 
Sen i torsdags sa jag hejdå till det som var mitt allt i ungefär 4-5 år. Fy tusan så vidrigt det var. Men i fredags morse fick iaf Laddis och Ari galoppera in i himlen. Och det känns bra, nu vet jag iaf att de har det bra och inte har ont längre.
 
älskade hjärtan<3
 
Tur jag har min Socka, han har ridits som vanligt denna vecka och känns kanon fin. :)
finaste på senaste tävlingen <3
 
Nu ska jag trampa ner till stallet. Igår sopade jag och eve ut alla boxar, Aris laddens och murres och plockade ut alla grejer så idag ska hela stallet skuras. När det torkat ska vi måla om allt och sen ska Socky få flytta in i Laddens box tsm med murre bredvid. Det känns bra då jag trivs bra i det stallet och det kommer Socky med, det är jag säker på! :)
 
Ha det så bra!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0