sliten

Känner mig lite sliten just nu.. ;)

Var uppe vid 6 och käkade frulle. Kvart i 7 trampade jag ner till stallet, tog ut harry, burre och sissi, fixade i stallet där, mockade och bytte vatten, fodra och så.

Sen åkte jag till stall nummer två, mockade till Marinette innan hovslagaren kom. Medan han skodde henne och Murre cyklade jag upp till Socky.

 Där mockade jag lite snabbt till honom innan jag gick med honom tillbaka till de andra stallet för att få honom skodd. Janne trodde han blivit öm av då han fick sin tapp sko påslagen så han la på en sula på hoven så nu får vi hoppas det blir bra!

 Sen efter lite prat där gick jag hem med Socky igen, borstade honom innan han fick gå ut i hagen. Då mockade jag boxarna som var kvar i stallet, körde ut vatten till hästarna, gav de lunch, tog ner halm, vägde hö. bytte vatten samt sopade.

Sen cyklade jag tilbaka ner till de andra stallet där jag mockade till Audi samt bytte deras vatten hinkar.

Sen cyklade jag hem.

Hehe så för att dra en sammanfattning utav min dag än så länge har jag bärt jävligt med vatten samt mockat 9 boxar.

Nu har jag käkat lunch och bytt till ett par snyggare ridbyxor och taggar just nu hoppträning med marinette ikväll! :)


sötan (:


Kommentarer
Postat av: ClaraS

Hoppas du får en fortsatt super bra dag!

2012-04-03 @ 20:02:36
URL: http://topelite.blogg.se/
Postat av: Modman

Kolms bästa sto, haha!

2012-04-03 @ 21:50:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0