Godnatt!

Imorgon efter skolan ska jag skynda mig hem och byta om innan mormor ska skjutsa mig till stallet för kl 4 ska jag vara i stallet där jag tog hand om hästarna på lovet. Ska hoppträna deras D-ponny Burre, jätte roligt! anledningen är att Anna som äger honom skulle typ operera öronen och hade en tävling till helgen så hon ville att han skulle träna så då frågade de mig. 

Eftersom Socky inte gått något på banan sen han gjorde illa sig kändes det taskigt att åka och hoppträna imorgon så han får vila men ska dit innan 4 och fixa stallet samt pussa massa på honom! :)

 Han drog en repris från igår och gick så bra när jag red idag, älsklade djur!


 nu ska jag sova, godnatt! <3



Där är han, söt va? :) Lånade bilden från Annas blogg(bobvoff.blogg.se)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0