go and try, you´ll never break me

Hej bloggläsaareee :)

Har vart nere i stallet hela förmiddagen och morgonen. Riktigt skit väder idag så hästarna stod inne och åt frukost när jag kom, Så gjorde i ordning Socky och red ut en sväng med mamma och josse som sällskap.

 Eftersom det snöade så fick de styltor så vi skrittade mest men travade även lite på en väg. Socky var jätte pigg idag och ville mest springa i full fart hela tiden, hahah gullen! Vi skulle trava över en mini pinne över en stig men ist för att trava sakta över den som jag planerat tyckte Socki de var mycket roligare och galoppera och hoppa 5 meter över den, hehe efter det hoppet lugnade han aldrig ner sig utan gick och taggade för mer pinnar, knäppisen! ;)

Sen när jag kom hem torkade jag han med hans över snygga rosa handduk så han inte skulle behöva vara blöt under täckena, putsade hans grejer, och sen mockade jag boxarna och fixade klar allt i stallet.


plutten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0