Hehe

Kom på att jag måste ju lägga in lite bilder också! blir lite tråkigt annars :)


samma sommar som jag köpte han! sötaste öga <3


åh dör vad söt! här är vi ute på vinterprommis! Dock så  är socky ingen
vinter häst heheeh, får inte ens nån vinterpäls :p


FÖRSTA GÅNGEN JAG SATT PÅ HAN :D Så sjukt fina muskler han hade där!

andra dagen jag hade han! hehe han ser så stor ut där!


Nolla LD, vinst i LC över 45 ekipage. Världens bästa firre!! Helt otränad va vi också

Socky somnat, ruggig basic de!
Han va nöjd efter att blivit godkänd i en LB:1

jag får en puss av min stora kärlek här i livet <3


hoppelihopp

mamma och jag med vår älskling!

finner inte ens ord för hur mycket jag saknar detta djur!
trodde aldrig i hela mitt liv att jag kunde älska ett djur så sjukt jävla mycket!

bus i hagen, också basic!

Socky älskar att bada, när han väl kommer i! hehe är man fisk så är man:)

nöjd :)

vardagsmyyyyyyyyys! åh va jag saknar detta

tlöttttiiiis!

baddax för mamma och son <3 ute i vår sommarstuga!

min bästa <3



avslutar med en bild på världens finaste par, Socky & Johanna !

måste erkänna att det känns i hjärtat av att kolla på alla gamla bilder...
puss och kram / Pauline


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0