gud...

Hjälp vad länge sen det var jag bloggade!!! förlåt! :(

 Red iaf på Zoogin idag för första gången på ca 3 månader då han gått med flera hovbölder hela sommaren. Men började med att släppa honom på banan innan jag satte mig upp och han skötte sig så himla bra! Underbara lilla vän<3 Han är för härlig! Både skrittade, trava och galopperade några steg och han gjorde inte ett ända bus! :)

Dressyr tränade på Socky och han var Fin! Bästaa<3

 Basun besiktades även idag så imorgon åker vi och lämnar honom hos hans nya ägare..  Han kommer få det jätte bra, dom är verkligen perfekta för honom! Men kommer sakna gullen..<3

vi tackar för oss.

Annars imorgon ska jag rida Zoogin lite igen, Ari ska skrittas och Socky ska ridas och fixas inför täling på söndag!

Så kommer ha fullt upp denna helg men ska komma igång och blogga som vanligt nästa vecka igen och hoppas ni står ut och blir kvar.
Pussar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0