Rekord

Idag slog jag nog stall rekord. 3 hästar på 8 timmar, hur lyckas man ? ;) Hehhehehehehehe.

åkte iaf upp vid 7.,
tog ut hästarna och fixa klart stallet.
 Sen cyklade jag den 0.5 kilometern det är från Socky till Ari,
 Mockade till honom,
 sen borstade jag och tränsade honom innan jag begav mig ut på en promenaaad.
Han skötte sig KANONERS :)

 Sen cyklade jag tillbaka till andra stallet och skrittade Socky.
 Han var rädd för lite vass och några ankor men annars var han jätte fin!

Sen tog jag ut honom och in Zoogin.
Han var rädd för allt, men de stunderna han gick frammåt och inte hoppa runt överallt var han fin! :)



Fick bli en bild på Fino :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0