Ni gjorde det !

Ni klarade det ! Grattis :D :D :D Här kommer svaar!

alma om nu är det dags!:
hehe, och huvor :)

Hehe jojoi :)
   
alma om nu är det dags!:
OCH pannband såklart!;D

Inget glömmt!(:
   
Alma om nu är det dags!:
kan inte du knäppa kort på alla dina schabrak, träns, benlindor/benskydd, bett, paddar till sadeln och sadeln ?? :D

Hehehe jo jag kan försöka någon dag. Dock är det ganska mycket! ;)
   
Anonym om nu är det dags!:
favoritsak i stallet ?? Socky :D

favoritutrustning sak, tex träns, bett osv ? Hm, jag älskar all utrustning!

favoritmat? Typ pizza, eller äter all mat :D

favoritprogram? True blood mfl.

favoritgodis? Allt utom slemmiga saker :)

favoritdryck? Trocadero

kan inte du göra videobloggar ??  Hehehehehe nej jag är ful så det blir pinsammt (a)

kan du inte visa hela stallet i bilder el. film ?? Ska jag nog kunna försöka :D

   
Anonym om nu är det dags!:
Vad tycker du om grodor?

Jag gillar dom inte sådär mycket. Skulle hellre leva ett liv utan en prins än att pussa en groda om vi säger såååååå.
   
Anonym om nu är det dags!:
Din ponnys bästa respektive sämsta egenskaper? Bra blogg:)

Tack! Hm den bästa är nog att han är bäst helt enkelt! Hehe nej men den bästa är att han är så himla trogen lix ;) Hehe låter som vi e gifta men att blir man kompis med honom då litar han välldigt mycket och lyssnar på dig. Sämsta är nog att han är en liten fegis. Han är rädd för skogen, mörker STENAR och allt läskigt. Men det är ju samtidigt det som gör honom till socky ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0