lalallalalalalallalalalal

He kompisar! :)

 idag har det vart ganska chill i skolan. Var och titta på massa programm på högbergs.

 Sen när jag kom hem rullade bilen direkt ner till stallet!
Fixa klart allt, sen trimma jag Zoogin en snabbis på banan. Han är så förbaskat fin just nu!!!!!!!!!!

Sen skynda jag mig att fixa klart honom och grejerna innan jag och mamma åkte till andra stallet, Gjorde i ordning marinette, sen brumma vi vidare till tirk på hoppträning!
 Red idag då mamma mosat knät..:( Synd om henne, men inte mig! :D Hehe, Marinette hoppa KANONISSSSSS!!!! hehe var verkligen hundra år sedan jag red henne ordentligt sist men hade riktigt good feeling och kom bra på hindrena med bra rytm.
 Har dock lite kramp i armarna nu då jag lätt blir kvar lite i handen men är man van med lydiga små ponnys så ;)

Hehe sen när vi kom hem fixa mammi marinette så tog jag in hästarna med lena och peder samt pyssla om Socky ordenligt, eftersom han vilade idag. :)

Nu blire dusch sen säng!

 Puss


Ni har hört det förut och kommer desvärre höra det mer. Men jäklar vad jag tycker om dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0