fullt upp!

Har fullt upp om dagarna nu med skola plugg och hästar!

 Idag var det regn storm här i månkarbo men aldrig att det hindrar mig, eller? ;) Hehe red iaf ut på bästa Socka! Han var så fin och jobbade på bäst! Sen trimmade jag Zoogin på banan. Jobbade mycket övergångar, han var hur fin som helst! Mina goa kottar<3

Nu blir det dusch sen måste jag börja med nå musik grej, skriva en hk sak samt plugga idrott. Ja ni hörde rätt, det har gått så långt att vi har prov i IDROTTEN! Nu är det nog snart!

Så här ser Sockys vecka ut ungefär:
Onsdag, dressyr träning
Torsdag, Vila
Fredag, Ut och busa i skogen och galoppera på.
Lördag, trimma lite lung ute, lös görande och lydnad
Söndag, Tävling! Debuterar LB1 ! Hehe får se hur det går ;)

På torsdag ska vi titta på en häst eller aa min syster ska men klart jag följer med! Så då ska båda ponnysarna stå.


min terräng K U N G !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0