Deliver me into my Fate, If I'm alone I cannot hate ,I don't deserve to have you...

Sitter och droga musik därav den o passande rubriken. Igår klippte jag lill ponnyn.
 Han vart helt grymt fin! Skötte sig så bra och klippis maskinen sammarbetade bäst! Älskar honom<333333333 världens bästa klippare! Ni måste få lite bilder på mitt verk snart.

Annars vaccinerades han idag så han ska ta de lungt en vecka nu.

Socky har jag ridit annars och travar ordentligt nu. Idag kändes han hur fin som helst och nästan finare än innan han gjorde illa sig! Bästa ponny!

 Har även en tävling inplanerad för honom, den 23 ska vi till GRS och debutera Lb1! Nu ska jag duscha och sen sova. Puss


your my best friend.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0