Trött tjej....

Hehe ganska sliten efter igår då vi kom hem halv 3. Men Fy fan vad bra det var!!!!!!!!!!! Bäst va en kille som hade 12 hästar och de gjorde exakt som han sa och lyssnade på honom hela tiden. SÅ GALET DUKTIG! HEhe, men jag skulle vela gå idag för att se ponny hoppningarna :( :( :( Men sattsar på det nästa år!

 Jag fick iaf med mig ett jätte fint mysigt fleece täcke till prinsen! Ett blått sjöhagen som ja tänkte ha typ på tävlingar och så :)

 Nej nu ska jag dra vidare mot stallet. Zoogin ska trimmas sen blir det dressyr träning med Socki, Kvällen blir full med plugg. Jag hatar skolan (((((:

Fleecetäcke Standard
Så ser det ut :) Gillar verkligen deras grejer då de är jätte snygga,galet hållbara och billiga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0