Lista!

Här är Sockys önskelista mamma! Bara se och köpa så ponnyn blir glad ;)(och ryttaren....)

Allround schabrak JW220 från John Whitaker
ett blått jw schabrak.

Jag dör. Tänk så fin sockis skulle vara i detta lila schabrak från Easyrider. MÅSTE HA!

Jag rider Socky på ett vanligt tredelat just nu, men skulle vela ha ett tre delat eggbett till honom att byta med ibland. Känns som det skulle funka jätte bra! ;)

Sist men inte minst vill han ha ett par Veredus Olympic. Men unghäst skydd till i bak ,
Han är krävande min ponny prins ;)


Kommentarer
Postat av: Alma

Jag har oxå funderat på dom där schabraken ! Dom är äckligt snygga :D synd att de kostar o ha häst bara ;D men man måste skämma bort dom ibland oxå ;D

2011-11-21 @ 16:03:07
URL: http://pponnysmurf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0