Resultat..

Gårdagen har jag dragit ett stort sträck över.

Men resultatet vart iaf, Lc: Han kändes så himla fin!!!!!!!!!!!!! Bra flyt och verkligen rullade på! Fick ett stopp på 3dje hindret och 2 på sista(det låg nå grejer på marken som min fjutt tyckte var välldigt läskiga ;) ) som han sen hoppade men han blir lite tittig ute och det var första ute rundan för året så jag är ändå nöjd med min putte :)

 Sen lbn var en katastrof.
Började rida fram och han kändes S U P E R , går in på franhoppningen ska hoppa räcket, Socky stannar jag åker av, får med mig tränset över huvudet. Det sitter kvar i martingalen Socky får panik, skenar ut från banan drar runt hela tävlings platsen utan träns och är vettskrämmd. Fy fan, Det var en tjej som tillslut fick fatt i honom och ända skadan förutom en sönder grinad tjej och rädd ponny var ett litet litet tramp på ett ben och ett par avslitna tyglar. Jag trodde allvarligt jag skulle dö. Har aldrig vart så rädd i hela mitt liv!!!

Men nu blir det ingen tävling på 3 helger och då ska jag bara rida en lc så vi får komma tillbaka lite och socky får vänja sig med ute miljön. Men som min kloka mor sa, bättre backa ett steg för mycket än ett för lite :) Men det kan inte alltid gå bra och alla har vi dåliga dagar men huvudsaken är att min prins inte gjorde illa sig<3


tillsammans klarar vi allt älskling


Kommentarer
Postat av: pella

Vilken tur att det gick bra ändå. Att ta med tränset tror jag du ärvt av Lena, jag tror hon gjorde lika med Katla, det är kanske tecken på starka benmuskler....

2011-05-16 @ 19:13:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0