8 saker ni förmodligen inte visste om mig

1. Jag visade Zoogin i sundsvall på kvalitetsbedömingen för 4a åringar och han gick som bästa gångartsponny och till final men vi avstod den då det vart alltför långt att åka.

2. Det finns en person som jag tror har samma hjärna som mig och det är Madelene Törnblom. Hon förstår alltid mig och vad jag menar.

3. Jag har vart besatt av hästar hela mitt liv och satt på en häst första gången när jag bara var några månader.

4. Jag har ganska lätt att komma överens med folk men det är få som känner mig på riktigt.

5. Jag är Förbannat svår väckt på mogonen! Skulle kunna spränga en bomb bredvid mitt huvud utan att jag skulle vakna.

6. Jag är livrädd för ormar och dör nästan när jag ser en!

7. Tändläkare är men på min hat lista.

8. Min humor är ganska speciell. ;)




 
Artikeln i ridsport från sundsvall. Ser ni vilka det är på bilden ? :)


Kommentarer
Postat av: Sofia

Skulle man spränga en bomb vid ditt huvud så skulle du nog förmodligen inte vakna mer ;)Så det har du ju rätt i.. ;)

2011-07-16 @ 17:48:47
URL: http://sofiaolssons.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0