Vi körde en clearround igår ;)

Något som jag inte delat med mig av- eller inte hunnit dela med mig av var att jag och Miramis åkte på en banhoppningsträning och endast hoppade runt på 90 cm. :) Han var verkligen jättetittig och rädd. Han var grymt ofokuserad och var i nästan alla bommar för att han inte kunde slappna av över sprången ;) Fick säga till honom och lägga till spöet på bogen över vissa hinder och han lyssnade faktiskt! Vi nollade och jag är supernöjd.

Måste även tillägga att han var fantastiskt fin på framhoppningen, han var så grymt lydig att du kunde öka till ett snabbt tempo och bara sätta dig ner så gör han halt. Han var superalert och tyckte nog det var lite kul, trots läskiga hinder. La även av en bock, detta gör han ytterstsällan, tror han endast har gjort det 2 gånger tidigare.

Film kommer och ev. bilder.

Något annat roligt är hur mycket posetiva ord hur Miramis är musklad, om än lite fet. Så säger många att han är jättefin i kroppen och ser ut som en helt annan häst :)) Kan inte annat än att hålla med, så snuskigt snygg har han blivit. Sen får han vara lite småfet så länge han bygger muskler, sedan kan han få springa av sig det.

Kommentarer
Postat av: sandra

hejhej!fin blogg.!

va gärna med och snmäl dig till Hot Or Not och veckans blogg



klicka på länken för att komma till Hot oR nOT



http://sandrafransen.devote.se/blogs/8421446/hot-or-not.htm#WriteComment



KLICKA PÅ LÄNKEN FÖR ATT KOMMA TILL VECKANS BLOGG

http://sandrafransen.devote.se/blogs/8382782/komigen-nu-.htm#WriteComment



2011-02-28 @ 21:01:10
URL: http://sandrafransen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0