Nu har jag fixat lite.

Nu går det i alla fall att kommentera och dona, men fortfarande så är alla inlägg helt spårlöst borta. Det är så himla tråkigt verkligen. Har mailat blogg.se nu och frågat. Så får vi se senare om jag får något svar.

Idag har jag faktiskt hunnit med ganska mycket idag, pluggat, sprungit med hunden. Ska snart iväg och rida Miramis. Senare ikväll ska vi iväg och köpa nytt bett till honom. Längtar :D Dock så blir det provridning imorgon på träningen, men det gör ingenting. Skönt att få extra hjälp med hur det funkar.

Ostrukturerat inlägg. Men jag är upprörd och känlsan i hela kroppen kan liknas med: Hööögögög. Typ.

Jag bjuder kåmpisar.


/ I

Själv kan jag inte se designen. Kan ni det? Vore snällt om ni berättade. Har uppdaterat sidan osådär, men funkar fortfarande inte. Så pliz kommentera här under så jag vet om bloggen lackar eller inte ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0